2018. március 15., csütörtök

Kívánalmak..


Nagyon rá vagyok kattanva pár Pepco-s cuccra...

S főleg a mi boltunkban nem kapható törött tojást formázó tárolóra! Már azt is felajánlottam egy csoportban, hogy kifizetem az árát annak aki megveszi és elpostázza, de ez sem vált be. :(

Vásároltam random módon egy pöttyös müzlis tálat a munkahelyre. Minél többet nézegetem annál jobban tetszik. Szeretnék még belőle minimum kettőt, plusz a kistányér is nagyon tetszik, de azt még nem lehet kapni nálunk...


Kenyértartó.. Már kétszer is otthagytam. Pedig tetszik és éppenséggel most is jó volna, ha lenne otthon, mert jelenleg egy tálcán van a kenyerem egy nejlonba bugyolálva...


A másik dolog ami mellett elmentem már... Jó pár hete volt még rengeteg belőle, s akkor még csak szemezgettem vele. Mostanság 1-1 darab van kirakva, de mindig billeg az adott egyed. :(



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése