2018. október 26., péntek

Újítás

A változás kell.

De ha nem, akkor is jön. Keserű vigasz, de csak az nem változik, aki halott. Számtalan dolog változott körülöttem az elmúlt időszakban. Új kollégáim vannak, egy régit elvesztettünk sajnos, barátok maradtak el, kis hazánk egyre élhetetlenebbé tételének észlelése, az emberek birkasága- mondjuk ez változatlan, apró de egyre erősebb késztetés észlelése a letisztultabb stílus felé, új márkák felfedezése...és még sorolhatnám.
Ma kicsit a Meska oldalt fejlesztettem és még nem értem a végére. Későn mentem ki fotózni, amit csak azért nem bánok, mert csodaszép színeket láttam. Ezt egyébként reggel is megfigyeltem: az ég a napfelkelte előtt gyönyörű narancs és kék árnyalatokban tobzódik, melyek percről perce változnak!

Visszatérve a Meskához; az új színekhez, új gif dukál:



A tél közeledtével most több időt szánok a karácsonyi tervező elkészítésének és a boltom polcainak. A következő napokban el akarom készíteni az ékszereket és a tervezőt, hogy a novembert már velük nyithassam. Szóval..változásra fel! :)



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése