2018. február 5., hétfő

Januári kedvencek


A hónap étke:
Mint felfedezésről vagyok muszáj említést tenni a zabkásáról és a rizskásáról. Az előbbivel volt már próbálkozásom, de a rizskása számomra új szerzemény. Tetszik az állaga, ami a tejbegrízre hasonlít és az is, hogy ha túl hígra sikerül a zabkása, akkor elég ha a rizsből teszek bele egy kicsit és kellemes állagúvá varázsolódik a hamim.

E havi favorit illat:
Yankee Candle - All is bright. Csodálatos. Felemelő. Kellemes. Bársonyos. Citrusos mégis lágy tud maradni. Téli illatra gondoltam, a karácsonyi illatokkal együtt rendeltem meg, ahonnan rögtön kitűnt friss és kevéssé fűszeres, könnyed, finom illatával. Kevés kedvencem van, de az All is bright ott van köztük. Kíváncsi vagyok megállja-e majd a helyét nyáron is.



A hónap szerzeménye:
Az a bizonyos szőrmével borított ülőke. Benne vagyok pár Pepcos csoportban, melyek nagyon jó infószerző helynek bizonyultak. Nemcsak az újdonságokról értesülök villámgyorsan, hanem rengeteg inspiráló ötletet is lestem el a többiektől. Plusz olyan tárgyakra is felhívjuk egymás figyelmét, ami mellett sokszor elmegyünk, emellett tanácsot is kérünk, hogy mit hol lehet még kapni vagy mi milyen minőségű.
A kis székre sokan vadásztak, én is láttam a gyöngyösi boltban és tetszett is, de nem láttam hasznosnak, amíg rá nem jöttem mihez volna tökéletes. A hétvégi filmezések alkalmával többször hoppoltam el a Drágám lábtartóját, amikor Ő nem használta. Mivel az új Házba kanapét tervezünk, így már nem akartam új lábtartót venni a jelenlegi Ikea fotelekhez. Épp elég, hogy a huzatja kopik és míg lábtartó 11.000 Ft, a rá való szivacsos huzat 4-6-8500 Ft. De a kis ülőke ennél olcsóbb, dizájnosabb és kisebb, ami megint csak lényeges. Már azt hittem nem is lesz a boltban, de január közepén érkezett két darab az általam favorizált fehér szőrmésből, amiből az egyikre le is csaptam...két nap gondolkodás után. :) Kényelmes és cuki!



A hónap kedvenc blog bejegyzése:
A felnőtt szemmel blogon olvastam egy nagyon jó cikket, ami kissé terjedelmesre sikerült: 21 megfoghatatlan dolog, amit a 21. század hozott magával. Részesei vagyunk, ez van. :)

ff


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése