2017. október 7., szombat

Olvasó-zó

A  sózott: Debbie Macomber Szent karácsony éjjel

Előre szólok, a poszt némi leírást tartalmaz!

Én tényleg imádom a karácsonyt és ha nyáron olvasok is ilyen témában könyvet, akkor is el tudok merülni az ünnep varázsában...de ez?? Az első történet aranyos volt, de egy szenteste, pajtában lezajlott szülésen kívül többet vártam. Az elején még reménykedtem, hogy a bátyjaitól 'menekülő' lány kalandja másféle fordulatot is vesz az előre megjósolhatótól.
A másik történethez annyira nem volt kedvem, hogy hónapokig nem nyúltam a könyv után. Amikor végül rászántam magam, akkor is elég lassan ment az olvasás, mert nem fogott meg a sztori. Az, hogy a két felnőtt végül is hogyan alakul ki szerelem, az nekem nem elég világos, de ez sem tántorítson el senkit! Én nagyon sok könyvből hiányolom az érzelmek, a rezdülések részletezését. Mindenesetre az első nagy csalódás volt számomra a két történet.
Az ítéletem: pocsék

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése