2017. augusztus 31., csütörtök

Hosszú csütörtök..

Szörnyű amikor hétvége érzés öleli az embert hét közben..

Nem tudom, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy hétfő óta megint beteg vagyok, de ma egész nap biztos voltam abban hogy péntek van. És úgy döntöttem, hogy az is lesz...már munka fronton!
Hétfőn, amint kitettem a lábam a házból olyan fáradtság borított be, hogy legszívesebben visszabújtam volna az ágyba. Délelőtt már fájt a hátam, aprókat köhögtem és teljesen kiszáradt a nyálkahártyám. Ez így ment kedden is, csak a szájszárazság lett erősebb. Szerdán végre eljutottam a dokihoz, aki igencsak csodálkozott, hogy három héttel a torokgyuszi után ismét lát. Megvizsgált és megállapodtunk abban, hogy pénteken visszamegyek vérvételre, mert nem jött rá, hogy mi a baj. A mai nap felét végigköhögtem, ami elégé kifárasztott, hazaérve lefeküdtem, de így az orrom van tele folyamatosan. Négy nap alatt a megfázás összes tünetét produkáltam, úgy hogy már jobb a kedvem, mint az első két napon! Viszont  a mai nap után úgy döntöttem, hogy holnap inkább itthon maradok és fekszek. Épp elég baj, hogy három hét leforgása alatt másodszor vagyok beteg, s mindezt nyáron.
Örök hála, hogy a két héttel ezelőtti nyaraláson már csak köhécseltem és napról napra jobban voltam, sőt! Mire a Balatonba is megmártóztunk, már nem fájt semmim.. :)


Ma reggel olvastam, hogy elment Louise L. Hay. Többek között ő írta az Éld az életet című könyvet, ami az én életemet alapjaiban változtatta meg. Épp egy szakítás előtt-közben olvastam. Fura, tudatosan nem ajánlanám senkinek olyan helyzetben, de nekem nagyon jókor jött. Annyira kellett, hogy kicsit távolabbról szemléljem magamat, a világot és a magamhoz való viszonyomat! Elmondhatatlan a hálám azért, hogy akkor és ott rátaláltam erre az olvasmányra. Ez után pár évvel találtam rá Müller Péter Benső mosoly c. könyvére. Amit az előbbi elkezdett, annak új értelmet adott az utóbbi..
Köszönöm Tervezőm <3

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése