2017. január 2., hétfő

Békés évkezdet

Reggel még tartott a holiday feeling..
Ám nem sokáig, mert ébredés után nem sokkal szóltak is a drágámnak, hogy indulhat dolgozni. Egy csapásra kijózanodtam! Két hét pihenés után ez rendesen kiforgatott a békés szemlélődős mivoltomból. Négy hónapja készültem erre a pihire, ez idő alatt mindössze két nap szabadságot vettem ki, az egyik abból is egy szombati ledolgozás volt. Igazából, amikor december 19-én, hétfőn este hazaértem a melóból, nos akkor éreztem csak, hogy mennyire fáradt vagyok és milyen jó is lesz két hétig kiszakadni a taposómalomból.. (amit egyébként még szeretek is)

A mai napon még azért el-elkapott a békés dejóitthon hangulat, amit pakolással, takarítással, főzéssel és a terveim papírra vetésével erősítettem meg! :) Készítettem egy nyaklevest ( :D ) és egy kis rögtönzött hamit, amit csirkemellből, grillfűszerből, répa és hagyma keverékéből, valamint szójaszószból és kakukkfűből dobtam össze. Isteni lett! Végül összepakoltam, és kilakkoztam a körmeimet az új üdvöskémmel, a Quick'n Crazy-vel.

Nehezen találtunk egymásra ezzel a S-he lakkal. Még decemberben vettem egy csodaszép metál pinkes-lilás árnyalatot, de az Istennek nem akart száradni. Hiába próbáltam többször is, mindig ugyanaz volt az eredmény: reggelre párnanyom és egyéb csúnyaságok voltak a körmeimen. Tanulva abból, hogy a Moyra egyik lakkját évek óta használom és kifogtam már olyan üvegcsét, ami pocsék módon száradt, úgy döntöttem, hogy ez a lakk is kap egy új esélyt, hátha csak mellényúltam. Megvettem az arany színű árnyalatot és elábrándoztam, hogy Karácsonyra egy hasonlóan metál, de zöld színű Moyra lakkal majd milyen ünnepi lesz ez a páros, de az eredmény ugyanaz volt. Moyra pipa, S-he egy óra múlva is csúszkált a körmeimen. Végül szilveszterkor nem is tudom miért, de adtam egy utolsó utáni esélyt az arany színű lakknak és milyen jól tettem! A kis mocsok gyönyörűen száradt és tartósnak is mutatkozik! A titok? Keveset kell felvinni a körmökre. Ennyi! Két rétegben tökéletesen fed és gyorsan szárad! :D Imádom!
Most perfekt manival 'várom' a holnapot, amikor is kezdődik a gálya..

UI: Nem magyarázom az egy éves kihagyást. Olyan kispolgári volna! 😃

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése