2017. május 13., szombat

Hűvös május

Nem is kicsit..

Mondhatni hideg volt ma. Oké-oké fázós vagyok, ez tény, de azért megnyugtat, hogy a munkatársak is hasonlóan érezték magukat, mint én. Hazaérve, egy kis uzsonna után begyújtottam és nagyon élveztem, hogy az esti fürdés után vékony pizsinaciban és trikóban flangálhattam a házban. Kicsit megint pakolásztam, kiválogattam a téli cuccokat, elrendeztem a szekrényben maradt rucikat, felpróbáltam pár rég nem látott cuccot, majd felmostam. A vacsit kihagytam, ami nem is baj, hiszen egy gramm sem ment le rólam a karácsonyi habzsi-dőzsi óta.. Na jó, talán a költözéskor egy kiló, de annak már 3 hete és lehet, hogy már azt is visszaszedtem.
Jut eszembe a ruhákról...van egy rakás göncöm, mégis úgy érzem hogy nincs elég! Jajjj, most nem a női rinyáról beszélek (....vagy lehet hogy mégis???) hanem arról, hogy nem érzem elég jól kombinálhatónak őket. Irodában dolgozom (de jó is ez!) tehát van pár kardigánom, mégis úgy érzem, hogy nem elég. Felsőkből a színválasztékot érzem korlátozottnak. Nadrágom két kedvenc és egy nem annyira kedvenc darabból áll (ez tényleg kevéske..) Pólókat folyamatosan veszek, mert ugye tavalyi nyár óta híztam annyit, hogy az eddigi könnyű felsőknek minimum a fele kiessen a hordható kategóriából.. Nem jó dolog ez a súlygyarapodás. Nagyon nem.😒 Ám az étvágyammal a költözés ellenére sincs baj...

Mindenesetre kicsit el vagyok kenődve attól, hogy bár vannak ruháim, mégis nem érzem úgy hogy elég vagy inkább elég jó nekem a felhozatal..
Nagyon gondolkodom, hogy holnap levadászok valamilyen kuponos újságot és betársulok a Joy-napokba. A Glamour kimaradt, mivel rossz időpontban volt és a költözés is letört annyira, hogy nem foglalkoztam vele. De most...😊 Szeretnék vízálló tust és szempillaspirált, szemöldökceruzát, kipróbálnám a Lovely K-Lips-ét, valamint egy  parfümöt! Nekem beváltak a Rossmann és a DM natúr kozmetikai márkái, tehát azokból is szeretnék pár csudaságot, de nem csak magamnak. A Drágámnak szeretnék tusfürdőt és krémet venni. Plusz egy kis ruhatár frissítésre gondoltam...bár ez folyamatosan történik!😚
Adja az ég, hogy ma megálmodjam mi volna a legjobb göncök terén.. És valami jóféle fogorvost is fújhatna már az utamba a szél!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése