2017. október 23., hétfő

Hosszú hétvége

Ha jobban belegondolok ennél kakibb hétvégém nem tudom mikor volt utoljára..

Már ami a magánéletet illeti!
Most valahogy nem vagyunk összhangban.
Nem igazán foglalkoztat, mert ez is benne van a pakliban, de az utóbbi két napot inkább töltöttem volna egyedül.
Viszont jól haladtam a karácsony oldallal; kipofoztam a face oldalt, csoportot adtam hozzá.. Egyéb terveim is vannak, de az biztos, hogy az már jövőre marad. Egyrészt sajnálom, másrészt jó így, mert lesz ideje kiforrni az ötleteimnek.
A télérzetem a kanyarba' sincs. Semmi. Nulla. Zéró. Pedig az idő romlik. Igaz múlt héten ragyogó csodás napsütis volt. Gyalog mentem melóba és visszafelé is. Ez kétszer huszonöt perc intenzív gyaloglást jelentett naponta.  Szerettem! De ha eső és szél is lesz, akkor nem vállalom be. Ám ha holnap már a hó esne, akkor csakis gyalog mennék! Hangulatok jönnek-mennek, de a hóimádat marad! 😊



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése